Det är slut

Spanjorerna är hemskickade, nu sitter de på planet på väg till flygplatsen i Girona. Trots allt vi har klagat på dem under den gågna veckan har det varit väldigt kul!

Nu har jag bara mig själv att hålla reda på, det kan vara en pärs bara det. Det blir ingen Göteborgsbuss tidigt på morgonen, inget morgonkaffe från Espresso House. Ingen dålig pluggdisciplin i ett grupprum på Magasinsgatan. Inga bajshistorier från Felicia på lunchen. Inget mer shoppingberoende (nåja). Inga fler mysiga fikor i väntan på spanjorerna. Inget mer chokladbollsbak med spanjorerna. Inga mer nästan-överkörda-av-en-spårvagn. Tillbaka till regniga, sömniga och slappa Borås.

Är i alla fall glad att jag fick spendera de första timmarna i mitt vanliga liv med Fia. Även om det inte blev mycket tid till att verkligen snacka. Och trots den äckliga Donken-kassören. Det är inte ok att ragga på kunder i sjuttonårsåldern om man ser ut att vara fytrio år gammal! Hahahahah.

Man kanske skulle ta och sova? Eller göra något annat? Jag vet inte. Imorgon lägger jag upp bilder från veckan.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0