Här ska det vara en passande rubrik

Hjärnan går på tomgång. Kroppen går på tomgång. Jag måste skriva en äcklig uppsats till på torsdag som jag inte ens har börjat på. Har också psykologiprov på torsdag som jag inte börjat plugga på. Bra Victoria, bra! Det blir alltså en fråga om prioritering (det vill säga, det som är roligast). Psykologin vinner lätt. Även om det borde vara svenskan jag lägger ner min energi på. Det är där den behövs mest så att säga. Svenska var en gång i tiden mitt favoritämne. Det var då det.

Jag borde nog plugga nu då, göra något vettigt. Och kanske fundera ut något trevligt att skriva om i bloggen. Kanske skriva det där trevliga i bloggen, om jag kommer på det.

Avslutar med dagens citat; "What would Michael do?" hahaha. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0