I hate the ending myself..

..but it started with an alright scene

It was the roar of the crowd
that gave me heartache to sing
It was a lie when they smiled
and said
'you won't feel a thing'

Återupptäckte nyss My Chemical Romances Disenchanted. Jag kan nog inte räkna alla gånger jag lyssnat på den låten! Sedan kände jag mig lite som ett emo idag också, så det var nog ingen tillfällighet att jag lyckades hitta den just idag.

Idag insåg jag till fullo dessutom vikten av en bra utbildning. Städa äckliga toaletter i resten av mitt liv vill jag inte göra!

Upptäckte också nyss, eller snarare insåg, att jag inte kommer få sova något i natt: Slutprov i Psykologi A, Presentation i Engelska B och massa läxa i Engelska C har jag tills imorgon, och då har jag säkert glömt något (eller förträngt).

Alltså, that's probably it for me. Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0