If it can't get worse, it can only get better

Måste bara såhär på kvällningen varmt rekommendera lite tillskott på era spelningslistor:

Steso Songs: Personliga favoriter är The Worst, Blinding Light of Love och Lionheart.

Maxïmo Park: Jag bara ääälskar Books From Boxes. "This is something new. But it turns out it was borrowed, too. Why do every letdown have to be so thin? ... You have to leave. I appreciate that. But I hate when conversation slips out of our grasp."

The Verve: The Drugs Don't Work, Bitter Sweet Symphony och Sonnet är måsten!

Bell X1: Jag tröttnar aldrig på Eve, the Apple of my Eye.. "You left, I died. I went, you cried. You came, I think; but I never really know ... The only thing that we share is the same sky."

Alltså, lägg ner lite tid och lyssna på dessa. Det är inte bara rekommendationer, det är varma rekommendationer (som sagt).

Nu behöver jag en paus från Kafka och allt vad självförakt heter. I ett par minuter. Sedan är det nya tag; jag ser nästan ett slut på det nu - jag har gjort källförteckningen höhö. Jag är dock varken färdig med inledningen eller analysen. Det känns som allt lämnas ofärdigt för tillfället. Undra om man kan säga att man blev smittad av Kafka och inte blev färdig med arbetet till läraren? Förmodligen inte. Hon saknar allt sinne för humor.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0