Intercanvi en la escuela - 1 día

Jag sitter med Camilla i ett litet grupprum på Kitas i Göteborg och väntar på bättre tider. Camilla kämpar med Kafka, jag läser på om sociolekter (eller, just nu bloggar jag för att sociolekterna är så tråkiga) och mitt hår har varit snyggare. Jag skulle klippa topparna och luggen och så skulle håret lockas -lite trodde jag. Det blev mycket. Det är inget fel på lockar. Jag vill ha lockigt hår. Men kanske inte riktigt såå lockigt. Anyway.

Som sagt, plugg nu till klockan ett då spanjorerna återkommer från Styrsö (säkert stelfrusna) för att äta lunch. Sedan ska vi bränna ett par timmar tills vi ska hem och ikväll är det Elfsborgsmatch hemma i Borås som gäller. Vill väl inte påstå att Borås Arena är något mot Camp Nou; men vi ska hitta på något i alla fall.

Back to the sociolekter. A veo!


Kommentarer
Postat av: ELLA

Haha, jag beklagar över ditt "för" lockiga hår ;)

2010-03-25 @ 21:58:02
URL: http://ellaanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0