Is this something we're gonna get used to?

Sitter i ett grupprum på Kitas Magasinsgatan och lyssnar på Athletes Hurricane (och pluggar, såklart). Idag är en bra dag; det är sol redan på morgonen, det är våffeldagen och den stoora Chailatten jag tog på vägen från centralen till skolan gjorde verkligen min morgon. Today is gonna be a good day, I can feel it.

Snart kommer våren på riktigt känns det som. När vi gick av bussen innan sa Camilla till mig: "Känner du vad det luktar? Eller hur luktar det vår?". Det var en doft av grillat som hängde i luften, och visst förknippas det lite med våren (fast kanske främst sommaren)? På våren och sommaren lever man, vintern är endast en dvala. Tiden på året så man önskade att man var en björn. Så man kunde gå i ide och vakna upp när det blev varmare. Och frossa i mat dessförinnan!

Jag sänder en tanke till Borås där mina kära retards till klasskamrater för tillfället har spanska. Senare idag har de prov i svenska. Det är så att man kan vänja sig vid att gå upp med tuppen varje dag för att slippa svenskan. Men bara nästan. Det är jobbigt att gå upp varje morgon. "But what do I know?"

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0