"NEEEJ, inte en säng till!"

Det där är nog helgens citat. Kanske. Problemet med sådana här helger är att de roliga citaten blir alldeles för många. Att många av citaten är för interna för att någon annan ska fatta, för hemliga för att man ska kunna berätta för någon eller helt enkelt bara roliga för stunden eller i mitt fall - det är bara jag som tycker att det är roligt.

Dels finns detta citatet, som inträffade under det spontana boråsmötet vi hade på fredagskvällen. Alla från LUF Väst fattar. Den som kläckte det fick minsann höra det hela helgen. Förmodligen kommer han att få höra den framöver också.

En annan höjdpunkt under helgen var när vi skulle åka hem, och hade väl kommit en trettio meter från Nynäsgården när X går framför bilen, vid vägkanten:
Jennifer: Åh, där går den jävla X, jag tycker fan att vi ska köra över honom!
Niklas: Jag betalar fan 3000 spänn om du gör det!
Joakim: Till flyktingfonden!
Någon var inte populär i boråsbilen, med tanke på hur seriösa alla faktiskt var.

Men, den bästa avslutningen man kan tänka sig kommer när vi kör av motorvägen i Borås och alltså nästan är framme: "Men, har du inte henne på Farmville!?" HAHAHAAHHA.

Det var en rolig helg men jag orkar inte lägga upp några bilder, tyvärr. Tillbaka till skolarbetet. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0