Tyck synd om mig nu

Vad var det jag sa? Vaknade idag med världens tyngsta och bankande huvud och mådde allmänt skit. Ingen skola idag alltså - även om jag mår bättre (men inte bra) nu går sista bussen om en kvart och jag har ingen lust att stressa sönder för att hinna med den och gå på en lektion när jag inte ens mår hundra. Det blir att plugga hemma istället och tagga tyskaprov imorgon - inte. Jag måste verkligen ta tag i Kafka också; det är inte okej att som jag har gjort hela tiden skjuta det på framtiden när det bara samlar allt mer saker på hög. Stenhård disciplin nu!

Passar på att ha ett litet Melissa Horn-återfall idag också. Jag kan inte hjälpa att jag identifierar mig med hennes texter. Kan inte. De är allt för klockrena.

Alltså; tyska och Kafka. Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0