What do you think will happen now?

Äntligen finns Owen Pallets mästerverk Heartland på Spotify! Albumet har gått på repeat hela morgonen här i skolan, men i hörlurarna. De flesta här uppskattar inte min musiksmak tyvärr haha. Undra varför.

Back to school som sagt. Allt här är som vanligt och jag är trött som alltid på måndagar. Vilket också märks på min hjärnkapacitet. Som kommentaren om barnprostitution som en effekt av utökade slumområden: "Men hur kan någon ha råd att köpa prostituerade barn i slummen, det kan la inte vara ett så stort problem?" Såklart säljer ju barnen sig utanför slummen. Smartass.

Jag skulle även hälsa från Elin (eller var det till henne?) för att hon inte skulle hata mig efter att ha läst bloggen. Hej Elin!

Kommentarer
Postat av: elin

2010-03-30 @ 14:44:15
URL: http://elinceloe.blogg.se/
Postat av: Elin

heej ;D<3

2010-03-30 @ 14:44:51
URL: http://elinceloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0