3 veckor!

Mina vänner, det är (mindre än) tre veckor kvar till Green Day intar Ullevi! Herregud vad fort tiden går!

Ännu en helg är till ända, och nu börjar det kännas att det bara är en månad kvar tills skolan slutar. Dels på grund av att det känns som att man aldrig kommer att bli färdig med alla skolarbeten eller hinna med att plugga till alla kursprov vi ska hinna med innan vi går på lov. Inte så mycket på grund av vädret dock. Var är våren och värmen egentligen?

Hursomhelst; söndag. Dagen spenderades i Göteborg på valkonferans med LUF Väst som representant för Boråsklubben bara för att ingen annan orkade åka hähä. Väldigt intressant måste jag säga, och nu är jag supertaggad på valrörelsen!

Ja, och igår var det födelsedagsfirande som stod på schemat. Roligaste kvällen (och dagen) på länge!

Och till sist, eller egentligen först, var min och Fias mys-grillkväll på fredagen. Jag upptäckte mina grill-skills och vi satt och snackade utomhus med filtar över oss i flera välbehövliga timmar. En försmak på sommaren det med.

Klistrar in några bilder, sen är det sängen som gäller. Jag är dödstrött haha.





Och så fungerar såklart inte internet. Laddar upp fler bilder imorgon om jag orkar och hinner.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0