Disciplinen ja...

Min plugghelg har väl gått sådär, om jag ska vara ärlig. Det är söndag, och trots att det inte var överdrivet mycket jag hade att göra så är jag inte färdig än. Som bekant var det sjukt varmt och fint väder igår, och tro mig, jag försökte sitta ute med datorn och skriva. Det gick sådär - så det slutade med att jag satt ute och solade. Utan datorn. Sedan när jag bestämde mig för att nu, nu ska jag skriva. Så jag satte mig inomhus  idet fina vädret. Och pratade i Skype cirkum 50 minuter. Illa. Och på toppen av det drog jag till Almenäs på kvällen för att grilla. Utan datorn. Haha.

Nej, idag är det nya tag. Idag ska jag bli färdig! Stenhård disciplin! Fast oj, nu tittar solen fram genom molnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0