En vecka kvar!

Mina vänner. Om en vecka smäller det! Green Day intar Ullevi och jag (och Ellen och Fia) kommer att vara där! För att än en gång filosofera över begreppet tid: herregud hur fort tiden har gått! Det känns som att det var igår jag hämtade biljetten, det känns som att veckorna bara flutit iväg - jag menar, var det inte igår det var tolv veckor kvar? En sak är i alla fall säker, och det är att det säkert kommer att bli en underbar kväll; en riktig favorit i repris.

Veckans låttips då, det allra sista i min Green Day-countdown är.. Having a Blast från genombrottsalbumet Dookie. Låttiteln säger allt om vad vi hoppas på inför konserten. För övrigt taggar jag med min egen Pre Green Day 2010-spelningslista på Spotify tills nästa lördag.

En vecka kvar hörröni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0