Fredag!

Såklart tabbade jag mig och glömde mina anteckningar till intervjun vi hade i Engelska C nu på morgonen. Det gick bra ändå dock, och nu är det bara vårt term paper kvar (i det ämnet) som jag dock inte börjat på än. Smart som jag var glömde jag också mitt psykologiblock hemma, när vi har en viktig genomgång i eftermiddag. Bara för att jag inte var stressad haha. Åker kanske hem och hämtar det sen. Kanske.

Men, det är bara knappt två veckor kvar till sommarlovet. Och solen skiner, och vi har fredagsfika i skolan. Och sedan ska vi gå och äta glass. I solen!

Jag står lite i valet och kvalet vilken ringsignal jag ska ha. På min gamla mobil hade jag The Kooks Naive, men när jag skaffade den nya tänkte jag förnya mig lite, och nu har jag samma bands Do You Wanna. Jag är inte så säker längre dock, vilken jag ska ha. Vad tycker du? 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Om du nu nödvändigtvis måste ha en av de låtarna tycker jag Naive är det självklara valet! Annars finns det ju andra trevliga band, ex Green day... ;)

2010-05-28 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0