Gästinlägg!

Hejsan alla glada! Nu är det Emma som skriver ;)

Vi sitter just nu på psykologi, efter genomgång och lunch, och jobbar med alla uppgifter vi har... Det är en hel del om ni kanske anat. Man kan inte undgå att känna sig extremt stressad! Det gör nog alla vid detta laget... Men en sak som jag funderar över, hur i hela fridens namn kan man lägga in ett prov SISTA dagen?! That is crazzzyyy!!
Menmen man får väl göra det bästa av situationen helt enkelt.

Idag firar vi FIAPLUTTPLUTT!!! WOHOO! Dock efter mitt jobb, så vi kommer att komma lite försent (A) Men det ska bli sjukt kul! Ännu en som fyllt 18, det börjar kännas lite konstigt må jag säga. I början var det bara jag och alla 91:or och äldre och nu är det nästan alla! Ska man skratta eller gråta? ;) MEN, Viccan har då inte fyllt än, och kommer inte göra det än på ett tag, vilket är ganska roligt :P

I helgen var det en otroligt rolig kväll på Almenäs; nytt folk, bra väder, grillning och en tripp på stan. Det är inte helt fel och nu är det helg igen! :) Så otroligt skönt, men kommer nog få spendera största tiden med att plugga, plugga och åter plugga.


Ne, nu får vi återgå till att skriva på uppsatsen om en sjukdom i psykologi.

Ha de bra! / Em(ma)å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0