Gästinlägg

Viccans internet är paj och när jag( Ellen) undra hur det var med dagens uppdatering fick jag till svars ”blogga själv om du vill” så detta kommer jag alltså också göra. Viccan har nog haft en ganska lugn dag med tanke på att naturarna hade nationella prov så förutom att vara i skolan blev det lite jobb och annat smått och gott, som t ex en sväng på stan med mig. Resulterade i lite fina kläder och Viccan kommer nog lämna tillbaka hälften. Snålheten själv, men jag klagar inte, det blir mer över till sommaren på så vis ;) Dagens låttips är She will be loved av Maroon5 och Half of my heart av Jhon Mayer och Taylor Swift. I stället för att säga “lyssna på accenten” som en viss person är så besatt av säger jag lyssna på låten, eller låtarna i detta fall. Lika underbara varje gång! För övrigt är det inte långt kvar till Green day nu, ungefär en och en halv vecka för att vara exakt, och då hoppas vi på fint väder. Koncert är Sommarkänsla! Eller jag ska väl inte påstå att jag är speciellt erfaren av sådant och Viccan ska, som hon så fint uttryckte sig, ta min koncert-oskuld. Be my guest. / /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0