I lose it; the track of time

Efter denna veckan är det bara två veckor kvar till sommarlovet. Herregud! Det är två och en halv vecka man har på sig att göra färdigt allt som ska bli färdigt i skolan. Blir det inget bloggat så vet ni vart jag befinner mig; instängd någonstans och river mig i håret av stress. Typ. Men mitt i allt elände kan jag berätta att jag fick MVG på nationella i matte B! Det kändes ganska långt bort i måndags kväll jag jag säga, men som tur var löste det sig haha :)

Det kanske inte är någon som har Spotify som undgått reklamen för albumet för American Idiot the musical? Det kanske till och med är någon som lyssnat? Det gjorde i alla fall jag tidigare i eftermiddag, och säger bara en sak: Uäck!

Nej, då lyssnar jag hellre på superhypade Anna von Hausswolff. Säger bara en sak där med: Rösten!



Nu iväg till stallet i det fina vädret för lite hoppträning. Eller hur är det alltid roligare att träna när man har flyt? Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0