Jag är inte gjord av sten

Nyfiken på aktiviteter på Kitas Gymnasium strax efter klockan ett en fredagseftermiddag då regnet öser ner och det åskar som bara den? Man kan plugga på det man behöver plugga på för att slippa göra det senare (sannolikhet: mycket liten). Man kan spela hänga gubbe med "Jävla skituppgift" som rätt svar (troligare, men bara roligt en kort stund). Man kan även googla snyggingar och dregla över dessa då de visas på storbild (mest troligt och mest roligt). Mest dregligt är det med. Man kan få psykologiläraren att erkänna att Robert Pattinson "ser bra ut" hehehe (Ganska otroligt, men det hände!).

Där har ni sanningen om Kitas. Väldigt låg aktivitetsnivå. Väldigt hög oseriöshetsfaktor.


Emma sköter googlingen och vi andra väntar spänt på resultatet

För att byta ämne sådär snyggt och smidigt; vad som är bra med att jag för tillfället är totalt luspank är att jag måste stanna hemma och plugga hela helgen. Detta innebär också att musikkonsumtionen kommer att blir stor. Jag planerar att ta detta tillfälle i akt och lyssna in mig riktigt ordentligt på Kents musik, vilket jag bestämt mig för att göra - någon gång. Redan nu har jag ett låttips till er dock - Stenbrott. Den tilldelar jag Fia, bara för att hon fyller år idag.

"Låt mig gå i bitar
Jag har gjort något så dåligt igen
Låt mig ha ont
Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom…
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat
Hallå, hallå
Låt mig vara dum
det blir din tur om en liten stund
"

Tillbaka till samhällsrapporten nu; woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0