Musiktips?

Idag tänkte jag ta det hela åt det andra hållet, och jag vill ha så många musiktips som möjligt att fördriva tiden med samtidigt som jag pluggar.. Inget musiktips är ett dåligt tips, så kom igen och kommentera nu!

För övrigt kan jag nämna att jag hoppade några språng idag och att det kändes för himla bra! Det var längesedan jag (och Poppe) fick till sådana perfekta språng. Det bådar gott tills på torsdag då det är tävlingsdags.

Nej, tillbaka till summeringen av den uppsats ett av våra examinationsprojekt i engelska C kretsar kring. En väldigt intressant en om Förintelsen, och om hur många judar själv bidrog till och påskyndade sina dödsdomar genom att bara inte göra motstånd mot nazisterna. The Ignored Lesson of Anne Frank heter den och är skriven av Bruno Bettelheim som själv lyckades fly från Europa precis innan andra världskriget bröt ut. 

Kom ihåg att bomba mig med musiktips nu bara! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0