My shallow heart's the only thing that's beating

Det har väl inte undgått någon att det var valborgsmässoafton i fredags? Skitdåligt väder och en ganska kass kortege (hörde jag, jag var inte där). Men vädret behöver ju inte betyda att man inte kan ha roligt, så länge man kan vara inomhus. Vilket jag var större delen av kvällen. (Jätte)god mat, dricka och trevligt sällskap med mycket, mycket skratt. Bland annat minnen från förra valborg gav upphov till många skratt; "Var det valborg!?". Haha!

Sedan igår var det Ellens debut på krogen, och så vitt jag vet hade hon roligt (det var vad hon sa när jag och Elin gick förbi på väg till bussen). Vi minderåriga fick inte komma in, men som tur är finns äckel-Snack som där man kan sitta och prata bort några timmar. Men det är att gå händelserna i förväg. Vi var ju faktiskt och åt pizza och förfestade lite innan. Trevlig kväll det med måste jag säga hehe.

Igår var det exakt fem veckor kvar till Green Day! Och bara för att det är Ellens favoritlåt är det Boulevard of Broken Dreams som är veckans Green Day-låt. Comments unnessesary.









Nej, nu är det dags att bege sig och jobba. Känner mig inte överdrivet taggad på det nu när solen skiner och man hellre suttit och solat.

Hej!


Kommentarer
Postat av: elin

hahah såå fin bild asså:O -.-' tack victoria! ;P

2010-05-02 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0