Ny mobil. Nytt liv!

Nae, riktigt så seriöst pratar vi kanske inte, men en ny mobil är i vilket fall  en omställning. Speciellt för en själv som är totalt oteknisk och behöver mycket tid för att lära sig nya tekniska grejer. Som ju mobiler är. Jag är bara gla att ha en mobil som fungerar, annars känner man sig handikappad. Vilket jag nämn förut. Nog om det. 

Ikväll var det i alla fall min debut som grillare, och jag lyckades riktigt bra om jag får säga det själv! Jag och Fia drog ihop en liten spontan grillkväll sittandes utomhus  i det (för en gångs skull) fina vädret och myste och pratade massor - som det brukar vara. Nu taggar vi båda sommaren - och det är bara tre veckor kvar till Green Day kom vi på!
Förra veckan missade jag ju nedräkningen totalt, jag hoppas att jag hinner med den imorgon. Det är i vilket fall inte långt kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0