Paj vare..

Som Ellen så snällt nämnde i sitt gästinlägg är mitt internet paj, tills vidare. Jag hoppas på en snabb lösning, tills dess får jag blogga från skolans datorer - eller parasitera grannarna som jag gjorde i måndags..

Tyskalektion nu, och Emma är duktig och pluggar tyska och jag.. bloggar. Heheh. Lite kan man belöna sig med efter det sista tyskaprovet någonsin! Trots att vi fortfarande har sjukt mycket att göra i skolan har vi bara ett fåtal lektioner varje dag i takt med att fler och fler kurser blir färdiga. I måndags hade jag en lektion, igår hade jag en lektion och idag har jag två. Och det är bara två och en halv vecka kvar till skolan slutar - och ungefär en och en halv vecka till Green Day!

Vi hoppas på fint väder den dagen, och jag önskar innerligt att de har planerat en bra låtlista med många gamla klassiker och inte så många låtar från den nya skivan. Jag tror dock att det är lite för mycket att begära. Hursomhelst tror jag att det kommer att bli grymt kul - och nu är det dags att börja tagga på riktigt med Green Daylåtar på högsta volym i iPoden, dygnet runt. Medans jag ändå håller på och bloggar kan jag tipsa om ännu en låt från American Idiot - Letterbomb.

Nej, nu kanske jag ska ta och plugga lite tyska för att sedan gå mot mitt öde - matte C. Första lektionen idag;  vissa ämnen slipper man aldrig ifrån - typ matte. Sedan bär det av till staden för att lämna tillbaka lite grejer jag köpte igår haha. Ellen känner mig lite föör väl känner jag. Sedan är det glass tänkte vi. Solen skiner ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0