Today I only have one thing to say..

..or perhaps a few. Men det viktigaste är, att jag känner mig jävligt duktig för tillfället! Så duktig att jag till och med unnade mig lite fult språk på bloggen. Tjoho. Kan inte fatta att jag just gjorde färdigt en uppgift som ska vara inne på fredag - om en vecka. Och att jag igår blev färdig med min book report som ska vara inne imorgon. Herregud. Jag som alltid brukar vara ute i sista minuten. Brist på liv tror jag att detta kallas...

För övrigt var det debut i trädgården idag. Ser ut som ett emo på armarna tack vare rosenbuskarna. Jag är inte ens färdig på långa vägar. Stackars mina armar. Tur att man får betalt.

Nej. Bara för att jag är så duktig ska jag ta en låång dusch och sedan ladda inför nationellt prov imorgon. Eller, i alla fall duschen.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0