Måndag

Vilken dålig uppdatering du har haft på bloggen i helgen. Det är vad man möts av på måndagsmorgonen av Ellen. Inte "Hej, har du haft en bra helg?", eller något liknande. Vilken tur att det är måndag, då så att jag kan skriva en lite summering av helgen så att man kommer in i bloggandet igen, det är ju så lätt att falla ur. Och så att man kan prata om något annat med Ellen än min dåliga uppdatering av bloggen hehe.

Väldigt kort summering:
Fredagen spenderades hos Jennifer i Kinnahult med styrelsemöte och massa mat.

På lördagen var det kampanjande i regnet. Först i gudsförgätna Skene och sedan på torget i Borås. Jag var genomblöt. Minst sagt. Detta följdes av ännu mer styrelsemöte som jag fick gå tidigare från tack vare mina invalida bussar. Jag lyckades pricka in konfirmandkalas i alla fall (det vill säga, komma lagom till mat och tårta och slippa kyrkan) och sedan på kvällen var det fika på Viskan och mat på Borås Kebab som gällde.

Och så en bussresa till Göteborg. Tidsmässigt sett, ungefär. En timma, ungefär så lång tid tar det för bussen från Borås hem med nattbussen. En resa som tar max en kvart vanligtvis. Har jag nämnt någon gång hur mycket jag hatar Västtrafik? Sälj ut skiten och avskaffa monopolet säger jag bara! Ett bra exempel på hur konkurrens skulle gynna alla. Förutom Västtrafik.

Det var den dagliga dosen av hat. Back to skolarbetet. Sjukt opepp på att skriva samhällsrapporten alltså. Sjukt opepp.


Det regnade i Skene


Det regnade i Borås, även om det kanske inte syns så värst tydligt

Fick nyss höra ännu en kommentar om obefintliga blogginlägg. Man tackar.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mycket bra Viccan, nu är Ellen nöjd ;)

2010-05-10 @ 19:06:41
Postat av: Lisa

Det regnar alltid i Borås :)

2010-05-12 @ 17:46:39
URL: http://lisahansens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0