Vädret är lite som PMS..

Först sjukt varmt och sedan skyfall som bara den. Humörsvängningar?

Onödig spanskalektion, glass och fönstershoppning, varm idrottslektion, jobb och sedan intressant debatt på högskolan. Så såg dagen ut i korta drag.


Årets första glass. Köpt på ICA, förtärd på Sandwalls haha


Ellen och jag var tvillingar för ett par minuter. Innan klänningen snabbt åkte av..

Väldigt intressant debatt om jobb, miljö och jämställdhet idag på Borås Högskola. LUF representerades av allas vår föbundsordförande Adam Cwejman, som gjorde en väldigt bra insats tycker jag. Att inte kalla debattens regler idiotiska för att man själv inte förstår dem är ju en bra början, till exempel. Det slog mig idag, att ju mer jag hör på sådana debatter, och LUF:s argument jämte alla andra ungdomsförbunds, blir jag mer och mer övertygad om att det är liberalismen som gäller för mig, och inget annat. LUF kör på kvalitetet, vänsterfolket kan köra på sin kvantitet.

Hörde nyss reklam på Spotify för Green Days konsert, med musik från musikalen. Vilken skymf. Jag blir äcklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0