Vi hade i alla fall tur med vädret

Tja, vad ska man säga om dagen? Klockan är bara runt halv fem och jag kan säga att en god natts sömn lockar mer än den matten jag måste räkna ikväll inför det sista nationella provet, för i år, på tisdag. Dödstrött.

Hur som helst så får man väl säga att det har varit en lyckad dag så här långt. Med vissa undantag haha. Hopptävling var det som stod på dagordningen idag, och det började väl inte super kan man säga; Mina vita ridbyxor och skjorta som jag lagt i tvätten för att sedan ångrat mig och inte orkat ta upp ur tvättkorgen, rullade runt som bara den i tvättmaskinen på morgonen. Gamla (egentligen för små) vita ridbyxor och en vanlig tröja med skjortbröst blev det att ta istället. Det vita shabraket jag skulle använda var inlåst dit vi inte hade nyckeln, så vi fick packa med ett gammalt, fult vitt ett. När vi kommer fram visar det sig att jag glömt både handskar (som jag var hundra på att jag packat in i bilen) och spö (som jag egentligen inte brukar rida med). Ja ni förstår, dagen började inte så värst bra.

Det vände dock, och nu kan jag vara glad åt en andraplacering i LC (efter en runda med två stopp i LD+5). Så, trots alla missöden lyckades vi ganska bra. Ganska mycket över förväntan dessutom. Och det höll upp hela tiden vi var iväg! Så vi hade  i alla fall tur med vädret!

Nej, dags att ta tag i matten.. Yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0