I loose it, the track of time

För att lätta upp stämningen efter senaste inlägget tänkte jag komma med lite *trumvirvel* musiktips!

Läste i tidningen tidigare idag att Borås gästas av Anna von Hausswolff den 11 november, vilket (eftersom jag bokat biljetter till mig och grannen hehe) gör detta till dagens musiktips numero uno. Jag vet att jag tipsat om henne tidigare, men hennes röst gör det värt att göra om igen. Lyssnalyssnalyssna! Helt outstanding. Som sagt, den 11 november hittar du mig på Borås konstmuséeum lyssnandes på Pills, Track of Time och Old Beauty, Nu Kan Du Dö (bland annat). Inträdet kostar 120 kr (studenter går in 2 för 1) för den som är sugen på att hänga på!

Ständigt återkommande är också KENT här. Men sen är de ju så himla bra också! No comments needed, så att säga. Dagens droger: M, Månadens erbjudande, Revolt III och Columbus.

(En liten iakttagelse jag gjorde idag är vad killar alltid kommer dragandes med när de ska imponera: "Jag var precis och gymmade". Aha, okej, trevligt för dig, kul att du är så trött. Väldigt imponerande. Så, gå och ställ dig vid spisen och laga mat nu, där gör du mer nytta.)

So long så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0